Jessica ♥

I väntan på lilla pyret

Liten uppdatering efter barnmorskan

Kategori: Graviditeten

Jag håller på & gör en liten sammanställning av graviditeten, som jag tänkte lägga in på nya bloggen sen. Ni får adressen så fort pyret är här! Vi har hursomhelst varit hos barnmorskan denna morgon. Allting såg finfint ut. Som vanligt.

Blodtryck: 120/60
Bebis hjärtljud: ca 130
SF-mått: 37 fina cm

Så nu undrar vi alla varför bebis inte kikar ut... Som vi vet är det helt normalt att gå över tiden, både som förstagångsföderska & som flergångsföderska. Jag har ju varit lite orolig över igångsättning, men min barnmorska sa att i de allra flesta fall så sätter det igång spontant, så jag ska inte börja oroa mig förrän jag närmar mig datumet för igångsättning som är den 29:e (v 42+0). Min mamma gick 10 dagar över utsatt datum med mig, så kanske blir det likadant för mig.

KOMMENTARER:

  • hanna säger:
    2011-08-20 | 09:34:58

    har det kommit någon bebis? Du har inte uppdaterat på länge ;) Nyfiken!! Om det är så, hoppas allt går superbra!

Kommentera inlägget här: