Jessica ♥

I väntan på lilla pyret

Samlat betygsdokument

Kategori: Mina dagar

Vaknade av att mobilen plingade. "You've got mail"...typ. Samlat betygsdokument dimper ner i brevlådan i början på nästa vecka. Då har jag bara en sak kvar att göra: Posta iväg en kopia till kommunen. Min kurslista ligger ju färdig, så så fort betygen finns hos dem kan jag börja söka skolor. Får jag iväg dem tillräckligt snabbt så kan hända att jag får läsa matte B i november. Skulle kännas gött! ;-) Nu ska jag lägga mig i soffan med en kopp java. Ha det gött så länge!

KOMMENTARER:

  • Kim säger:
    2011-08-18 | 10:23:05
    Bloggadress: http://michelleangelica.blogg.se/

    Håller tummarna på att bebisen kommer idag! När jag gick över med min Louise för tvåår sedan gick jag massor av promenader och hade mig. Men sen en dag låg jag på soffan. Och då kom hon. Jag hoppas du får en bra förlossning:) Nu när jag följt din blogg ett par veckor är det så spännande:)

  • Emelie säger:
    2011-08-18 | 18:32:31
    Bloggadress: http://emelienikkii.blogg.se/

    Å vad kul gumman! Ansökningsdagen går ut den 24 du kan ansöka nu så har du en vecka på dig att skicka in betygen =) Så vare i af för mig men mina ligger redan hos dem från när jag läste lite med lukas så jag slapp ju denna gång men jag fick en vecka i af ;D

Kommentera inlägget här: