Jessica ♥

I väntan på lilla pyret

Städning & bebisbok

Kategori: I väntan på lilla pyret

Jag belönar mig själv i förväg (kan man göra så?) med en kopp java. Ska faktiskt städa idag igen. Måste ju hålla det fint här hemma i väntan på att pyret ska komma & nu kan det ju vara precis närsomhelst. Häftigt! Har babblat i telefon med mammsen en stund. Ganska kul att få dela med sig av framtidsplaner & liknande. Det som inte känns hundraprocentigt nu löser sig längre fram. Det är min mentalitet. Men självklart får man kämpa! Innan jag sätter igång med städningen, så tänkte jag faktiskt börja lite smått på min bebisbok. Ni får se hur det blir längre fram. Hörs senare! Kramar

KOMMENTARER:

  • Emma säger:
    2011-08-15 | 11:06:03
    Bloggadress: http://emmaumeabo.blogg.se/

    Kul at du kikade in & lämnade avtryck!

    Vad kul att ni också går i väntans tider...det kan man verkligen kalla dessa dagar som man har framför sig nu i slutet.

    Hoppas du/ni haft en bra graviditet & lycka till med förlossningen!

Kommentera inlägget här: