Jessica ♥

I väntan på lilla pyret

Hemkommen från jordemor

Kategori: Graviditeten

Först kommer magen. Sen mamma. Sen pappa. Det påpekade min barnmorska idag & skrattade, och inte förrän då slog det mig hur komiskt det måste se ut när vi går i led alla "tre". Hade hursomhelst ett toppenbesök hos barnmorskan idag. Hjärtljuden låg på omkring 130 slag/min, SF-måttet på 36 cm & jag har inte gått upp någonting i vikt de senaste två veckorna. Barnmorskan var ju, som vanligt, tvungen att tortera min stackars mage & känna efter så bebis är ordentligt fixerad. Dooooh. H*n har varit fixerad i minst 5 veckor nu. Sluta! Barnmorskan gjorde ett snabbt ultraljud också, så vi fick kika lite på vår lilla älskling. Ett stort huvud & ett litet hjärta som slog för fullt. Gissa om mitt hjärta blev mjukt!? Nahed ansåg, som alltid, att bebis var jäkligt snygg & att det förstås skulle bero på att bebis har en så snygg pappa. Håller vi med? Njaa... :-) ♥

Passade på att springa in på Apoteket & köpa parfymfria produkter! 102 spänn för alltihop; duschgel, schampoo, bodylotion & deo. Billigt & bra!


Kommentera inlägget här: