Jessica ♥

I väntan på lilla pyret

Vila & god middag

Kategori: Mina dagar

Jag & N var som sagt ute en sväng tidigare. N fick för sig att han skulle spela basket & knäpp som jag är så tyckte jag också att det var en toppenidé! Ni kan ju bara försöka föreställa er hur det såg ut... Vem har sagt att gravida inte kan!? :)

Sen tog vi en sväng förbi Hemköp. Köpte lite kött & grönsaker & N har nu lagat en riktigt god söndagsmiddag som vi ska avnjuta alldeles strax. Jag själv har faktiskt inte lyft ett finger idag. Skallade huvudkudden så fort vi kom innanför dörren tidigare, så jag fick mig en 1½ timmas powernap. Inte helt fel! Hoppas att ni får en härlig söndagskväll! Njut av varandras närvaro. Och till kommentar från Kim: Det har du så rätt i, det känns alldeles magiskt att det kan sätta igång precis närsomhelst. Pirrar ordentligt i magen nu! :) Kram!

KOMMENTARER:

  • Felicia nilsson säger:
    2011-08-14 | 20:29:26

    Nu får ju bebisen snart komma :) har föjlt ditt bloggskrivande hela tiden nu så att till och med jag börjar bli lite pirrig över att du snart ska föda hahah, :), hoppas allt kommer gå bra då de väl sker. En massa varma hälsningar och ett lycka till :) kram!!!!

Kommentera inlägget här: